Curs Winguido

(Disculpeu, web en construcció. Actualment en fase de publicació)

Un curs per facilitar que les persones amb dificultats visuals millorin la seva qualitat de vida amb la tecnologia.

Coordinador: Jordi Montserrat
Contacte: to.fundació@coaatt.org
Web: to.fundacio.coaatt.org

“Es poden aprofitar els ordinadors de sobretaula i portàtils, que es tinguin a casa, doncs no es requereixen grans recursos per que funcionin els programes d’ajut gratuïts.”

“L’adquisició d’aquestes habilitats disminueix la passivitat entrant el beneficiari en una dinàmica activa que es pot estendre a altres aspectes vitals, millorant l’ambient social i alleugerint les tasques de les famílies cuidadores.”

Un curset de formació per familiars cuidadors, voluntaris i monitors que els permetrà ajudar als beneficiaris finals a adquirir habilitats per poder ser autònoms, en diferents graus en funció del seu estat, puguin iniciar-se en diferents accions informàtiques:

Escoltar audio-llibres /música,

Llegir llibres en format Text, Word i PDF,

Escoltar la ràdio de qualsevol lloc del món,

Composició musical,

Controlar l’agenda d’activitats personal,

Enviar i rebre correus electrònics,

Escriure documents/blogs…,

Jugar amb jocs, tan individuals com compartits a través de la xarxa
Etc…